Warunki reklamacji i zwrotu towaru

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można go bez problemu zwrócić. Wg polskiego prawa przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 14 dni bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych kosztów innych niż koszty przewidziane w §6 ust. 10.

Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, który powinien znajdować się w paczce i wysłać go do nas wraz ze zwracanym produktem oraz kserokopią paragonu.

Formularz zwrotu można również pobrać w formie elektronicznej TUTAJ (edytowalny plik PDF) i uzupełnić w programie Acrobat Reader, a następnie wydrukować i dołączyć do odsyłanego towaru lub wysłać wypełniony wraz ze skanem paragonu na e-mail: sklep@narowery.pl.

W przypadku pytań chętnie udzielimy odpowiedzi pod telefonem 506 804 780 lub mailowo pod adresem sklep@narowery.pl.

Zworty prosimy odsyłać na adres:

Sklep NAROWERY.PL, ul. Zimowa 1, 63-900 Rawicz

 

Pobierz formularz zwrotu

 

Konsument zawsze może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl